måndag 18 oktober 2010

Blandat

Hemma myser vi som aldrig förr..nej då!! det är fullt upp hela tiden. I söndags bar det i väg till Rättvik och Orsa för att hälsa på familjemedlemmar och titta på Ishockey. Upp med tuppen och sent hemma. På lördagen var jag och en god vän till underbara Smultrongården. Vi fikade, myste och babblade såklart, alltid lika roligt. Klart vi fick med oss lite grejor hem...eller rättare sagt lite kläder till oss båda. Lite har jag ändå hunnit med hemma. Jag har tagit in lite lärk och pysslat med. Bytt lite kuddar i soffan och fixat till i sovrummet med ny-gamla kuddar och ett gammalt täcke. Någon målning har det inte blivit. Tiden och orken finns inte just nu...
Visar lite blandade bilder från mitt hem. Lite höstfix på varandan.

Hemsydda kuddar i kökssoffan

Lärk och mossa i en urna i vardagsrummet

Höstblommor i matrummet.

Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad fina bilder du har!
    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till!
    Har en fin tisdag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!