onsdag 23 februari 2011

På mitt köksbord

Hej på er alla. Nu har jag SPORTLOV och jag njuter i fulla drag. Det är så skönt att vara ledig. Två födelsedagar har jag redan firat under veckan, en 37 åring och en 1 åring..kontraster ja..??!! I helgen som var hann jag också en sväng till Antikmässan i Stockholm. OJ OJ,, vill jag bara säga...så vackert och och så roligt...och dyrt.. Hem med mig fick det vita fatet eller vad jag ska kalla det. Fint står det i allafall på mitt köksbord. Den har formen av en zink/koppar balja men är i vitt porslin. Jag har aldrig sett något liknande och därför känns det extra roligt. Tyvärr har jag inga bilder att visa från mässan. Jag hade fullt upp och titta och klämma på alla saker.


Ha en trevlig dag önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!