måndag 11 april 2011

Ny vecka och nya utmaningar!!

Ny vecka med nya utmaningar. Den här veckan ska jag försöka att träna lite mer. Värmen är här och det är ju fantastiskt. Vill bara vara ute och fixa fint i trädgården.
Nu har vi fått våra nya sängbottnar och jag börjar vänja mig. De första nätterna sov jag inte bra alls. Jag visar bilder från sovrummet när vi fått lite mer ordning. Sängramen och madrasserna ville inte riktigt passa ihop! Vill ha en fin sängkappa också. Får titta runt lite på nätet och se om jag hittar nåt som kan passa.
Jag har en efterlysning!! vill köpa en järnfris och har för några månader sen sett sådana i några nätbutiker men var för snål för att slå till....Vill gärna ha tips om du vet var jag kan köpa en!!


Ha en trevlig kväll önskar Lilla strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!