söndag 22 januari 2012

Fixar, målar och trixar

Nu har jag målat på vår lilltoa som är placerad under vår trapp upp till övervåningen. Den var målad i en äggskalstonad färg tidigare men för mig så har färgen alltid sett gul ut. Inte var det snyggt målat heller. Visst är det svårt att få pärlspont snyggt målat...antiningen rinner färgen i "pärlorna" eller också så fungerar inte kvistlacken som tänkt och sen så glider det isär här och där.




Nu är pärlsponten vit och på golvet är det sjösten i lite brun, röda färger.. nu funderar jag på hur det ska inredas...i bara vitt?? eller med inslag av mörka träslag?? jaja ett angenämt problem eller hur. Jag vill även dölja vattenlåset och rören runt handfatet.
kanske lite så här??

eller med ett skåp under!! vi får se när jag är klar...

Ha en underbar kväll önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!