lördag 8 maj 2010

Fynd






Hej på er alla..helgen är här och det känns ju jätte bra!! jag kan bara önska mig lite värme och solsken. Här på Strandkullen är det febril verksamhet. En bod är riven på vår baksida. Det ser ut som en riktig soptipp. Veranda räcket är borttaget och väntar på lite ny färg och delar i garaget. Byggställning på ena sidan av huset, panel som ska bytas ut..ja ni hör!! FULLT UPP! Jag visar inga bilder på röran. Väljer istället att visa lite bilder på mina senaste fynd!!?? ja fynd och fynd det kan man ju definiera på olika sätt FNISS!! jag har iallafall lyckats att komma över något jag länge letat efter..trädgårdsmöbler som faktiskt hör ihop med två gamla stolar som jag fått av min mamma och pappa. Fina stolar i gamalstil med små ribbor, två stolar med armstöd, ett bord och en udda stol. De väntar nu också på lite färg så alla delar blir vita. Sen har jag köpt en jättefin stol..är så glad över den. Stolen har små fina hjul och ett litet vackert krön. Den behöver så klart lite ny klädsel för att passa hos mig!! Kanske lite vit färg också,,eller vad tycker ni? Ska stolen bli vit eller ska jag behålla färgen..fyndade även en gråmålad låda för 20kr på samma ställe där jag hittat stolen. Visar lite andra fina bilder att njuta av också.

Ha en bra helg önskar Lilla Strandkulla!

2 kommentarer:

  1. Superfina grejer! :)
    Alltid kul när man hittat det man sökt :)
    Trevlig lördagkväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej lilla Standkulla!!
    Jag å J var hem till er igår men du var på Plantis och "fyndade" täckbark!!;) Mycket fina fynd du visar. Stolarna såg super ut!!
    Stor kram

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!