måndag 31 maj 2010

Äppelträd


Hej på er alla...sambon målar på huset och själv vilar jag. Har fortfarande feber som kommer och går. (Måste ta det lite lugnt)..
Loppisen blev en succé.oj vad folk det var i Lördags och en hel del även på söndagen, trots morsdag och allt. Vi kör vidare med Loppisen på fredag eftermiddag och på lördag. Vi ska fylla på med mer saker, både från våra hem och från ytterligare en gård som min bror äger. Det var riktigt roligt men tröttsamt. Mina två brorsbarn var dock en riktig klippa vid växelkassan.
Nu blommar äppelträden så vackert, plockade in en bukett och satte på köksbordet. Måste försöka att stanna upp och njuta av tiden nu.. HÄRLIGA SOMMAREN ÄR PÅ VÄG!!

Det var ju morsdag i söndags och visst blev jag lite uppvaktad tillslut..Fick en underbar orkide och en chokladask av kära sonen. Tack min kära familj..NI ÄR BÄST!!

Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!