tisdag 8 juni 2010

Träskor och verandafix






Hej på er alla..nu är sommarlovet snart här. Jag längtar och jobbar på som aldrig förr för att bli färdig med allt som måste göras. Jag har dock hunnit med lite annat kul också. En tur till smultrongården och ett inköp av prickiga träskor och lite fix på min veranda. TACK!! till dig Eva som gjorde en express utryckning för att jag skulle kunna få köpa ett par träskor...ni ser på bilden...så fina. Flera av mina vänner har oxå såna här träskor men jag kunde inte låta bli..Lite härmapa måste man få va ibland. På verandan har jag bäddat i min gamla järnsäng som har så jättefina detaljer med hjulen och allt. Jag fick även inspiration till att trycka lite text på kuddfodral....himla kul!! En kväll under helgen tog jag cykeln och plockade blommor som jag placerade lite här och var ute. Ser att liljekonvaljerna är på full gång nu och de måste ju plockas in snart..

Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Å så fint du har det! :)
    Idag när jag var ute på promenad med jobbet så vandrade vi genom en mysig äng, när vi hade kommit upp från stigen så tittade jag mig omkring och såg ett SÅ fint hus. Jag tänkte att VEM bor där måntro. Sedan när vi hade gått några meter till så läste jag på gatuskylten och förstod genast att det ju var ditt hus jag hade sett! :)Supermysigt läge och jättefint :)

    *Kram*

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!