söndag 13 juni 2010

Målning pågår



Nu har vi målat hela helgen. Vi är inte färdiga ännu men har hunnit med det mesta av husfasaden. Om jag orkar så ska jag måla de två sista fönstren i morgon efter jobbet. Även om jag målat så har jag hunnit med lita inköp också. Var tvungen att bege mig till Erikshjälpen i lördags och visst fyndade jag...världens finaste bänk som jag sett en precis likadan i ett underbart hem i "Drömhem och Trädgård" köpte även en blomställning/pedistal i järn som jag måste snygga till med lite färg.. Jag har även fyndat ett skåp på ett annat ställe...MEN var ska jag trycka in det??? måste nog tänka om lite..?? HI,,hi..roligt är det iallafall att fynda. Jag visar bilder senare både på målning och fynden..nu visar jag lite gamla bilder.

Ha en bra vecka önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!