söndag 27 juni 2010

Hej



Hej på er alla i detta härliga sommar väder. Jag har haft en underbar midsommarhelg med glada skratt, god mat, sol och bad både i sjön och i tunna::: Toppen. Jag hann även med ett besök i kyrkan och en sång/musik gudstjänst som var så vacker. Bara känslan av att stiga in i kyrkan tycker jag är något speciellt...så vackert med kristallkronor och tändaljus.
Jag har varit dålig på att göra inlägg men det ska det bli ändring på nu. Jag visar min svarta bänk som jag placerade i mitt badrum. Det blev toppen!! nu blommar alla mina pioner ska plocka in en bukett imorgon så jag får njuta lite av dem inne också. Jag ska försöka att fortsätta måla under veckan. Nu är det dags för veranda staketet. Huset är färdigmålat.

Ha en härlig kväll önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!