torsdag 23 september 2010

Nya tider...ny kraft

Jag är precis hem kommen efter en underbar resa till New York...oj oj vilken stad!!
Men jag vill inte tråka ut er med allt vad som hände där,, men jag säger bara det ...ÅK DIT..o det finns faktisk loppisar där också...hemskt tråkigt bara att man inte kan släpa med sig allt hem. Underbart var det!!
även om jag är trött efter resan så känner man sig så pigg på att orda o dona hemma. I brist på tid så får detta ändå vänta. Jag måste städa och tvätta först,,,men framåt söndag så kanske ni kan få njuta av lite ny fixade bilder från mitt hem.

Ha en toppen kväll önskar Lilla Strandkulla!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Gud vad roligt att få komma till NY!!! Det har jag alltid velat, ja..., i allafall i över 10 år ;)
    Men jag hoppas att jag får åka dit en dag. Det måste vara fantastiskt, jag vill bl a se Frihetsgudinnan!, en sån där barnslig dröm ;)
    Jättefin soppterrin!, och även de andra fynden!
    Ska bli spännande att se dina bilder :)

    Kramar

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!