tisdag 28 september 2010

Röd eller Blå

Antingen så gillar man rött eller blått i sin inredning!!! Förstår ni vad jag menar?? Jag väljer oftast rött när jag ska köpa kuddar,,gardiner,,handdukar. Har du funderat på om du är röd eller blå? Eller kanske så har du en annan färg som du alltid dras till när det gäller inredning. Jag föll allafall pladask för dessa stora blåa monogram...trots att jag gillar rött mer.. Monogrammen är super stora och jag kom över FYRA lakan med dessa vackra broderier på...Några tips!! vad ska jag göra med dem??
Jag har flyttat om lite i mitt vardagsrum..ut med det bruna trädgårdsbordet och in med en spegel och en gammal kista..alltid roligt med lite förnyelse. Jag har varit hemma hos en kär vän. Hon hade gjort så fina kransar som hängde i taket med en fin ljusslinga i. De var gjorda av lärk...väldigt fint och gav en känsla av JUL. Det skulle jag också kunna tänka mig att ha i mitt lite omgjorda vardagsrum. Vill plocka in lite mer höstiga detaljer.
Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag provar att lämna ett avtryck igen, det gick inte första gången.

    Har du hittat något bord? :)

    Jag har förstår vad du menar med blått eller rött, jag har alltid dragits åt blått men har släppt det nu. Tror att det hade med feghet att göra, känns som blått är mer diskret ;)Men med lite rött så lyser det ju upp så fint :)

    Idag är jag sugen på att leta bord men jag har så mycket grejer som suger energi så jag kommer väl inte ut ;)Får nog vara hemma och rensa.

    Hoppas du får en trevlig lördag!

    Kram

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!