onsdag 5 januari 2011

Längtar efter VÅR

Nu är julen utstädad. Det känns luftigt och skönt. Jag har vårat till det hemma. Alla julblommor har åkt ut (nästan alla). Nu är det vitt som gäller igen.. i vissa fönster har jag inga gardiner..allt för att få in ljuset. Jag har köpt lite fina blommor och fuskat till det lite med konstgjorda varianter. Jag har fått hjälp av min kära vän att göra om lite hemma...vi rensade och flyttade på grejor hej vilt...när sambon kom hem så såg han ingen större förändring...och vi som hade slitit hela dan...Hi..Hi. Men vi hade kul och fint blev det.. Titta gärna på bildern!! På fredag börjar jag jobba.....men snart är det sportlov!!!
'








 Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Så fräscht och fint du har det! Mysigt det blågröna skåpet, gillar den hörnet oxå :)
    Såg att du och J har likadana blombord, de är jättefina!

    Ha det gott!

    Kram
    Anki

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!