fredag 14 januari 2011

Trevlig helg!!

 Greengate


Nu är det fredag och jag har lyckas att glömma min klipptid som jag haft idag.. men har fått en ny så det är väl bara att blicka framåt. Men det har förstört halva min dag...blir så irriterad på mig själv. Ska nu försöka att se fram emot en trevlig helg med lite lugn och ro...???...skulle behöva måla, städa, tvätta..ja ni vet!! men det får vänta....vi börjar väl med lite fika!!!  i det här fina rummet...det skulle sitta bra just nu..tyvärr är rummet inte mitt...men jag spinner vidare på mina drömmar. Jag gillar stolarna extra mycket.

Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

1 kommentar:

  1. Go morgon! Dockan kostar 1795:-
    själv är jag oxå jätte sugen på en! skulle sitta fint i mitt sovrum!
    kram kram Lisa

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!