söndag 2 oktober 2011

Blogg paus,,,inte då!!

Nu var det länge sedan jag gjort något inlägg. Tiden har helt enkelt inte funnits. Men nu hoppas jag att det blir ändring på det...lovade ju att visa mitt ny bord. Har ju sålt en hel del från mitt hem under sommaren och jag har även anordnat en liten Loppis här i min hemstad och den 29oktober så kör vi igen. Annars så gör jag inte så mycket på hemmafronten nu. Jag jobbar mest hela tiden och sköter däremellan det praktiska som man måste för att familjelivet ska fungera....låter tråkigt men så är det!!
Men jag har hunnit med en underbar resa till Turiket och nu i helgen en underbar spa helg på Färna herrgård i Bergslagen...så fint och välbehövligt...nu får ni njuta av mitt bord!!


Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!