lördag 8 oktober 2011

Höst...på riktigt!!

Nu är det höst på riktigt ute..tyckte det var skönt med en liten mjukstart men nu är det kallt. Vi eldar och myser inne varje kväll nu. Idag ska det grejas lite i trädgården. Buskar ska klippas ned och granris ska på rabatterna och så ska det höstfixas på verandan...har smygbörjat lite och klätt min krona i rönnbär. Riktigt fint tycker jag..Jag har tänkt att jag ska försöka rensa lite bland julgrejorna till min nästa Loppis...får se vad jag hinner.??

Jag är ju så sugen på att handla lite fast jag tänkt att jag ska låta bli....har ju så mycket med grejor...men är så sugen på Greengates nya serie i rött....en liten kaffekopp skulle ju inte sitta fel?? eller??


Ha en trevlig Hösta dag önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!