fredag 26 mars 2010

Födelsedag



Hej på er där ute...nej!! jag fyller inte år idag. Men sist när jag fyllde så fick jag en underbar present av min sambo. En hotellhelg och ett besök på Lustfyllt i Habo. Lustfyllt är ett cafe, krukamekeri/ inrednings/klädaffär. Lustfyllt är det mest underbra Cafe...... jag någonsin satt min fot i. Tyvärr har jag inte några bra bilder därifrån men jag kan rekommendera ett besök. Det går inte att beskriva hur vackert det var där på alla sätt och vis. Ni får njuta av den här fina ljusstaken som jag oxå fick av min sambo och en suddig bild från Lustfyllt:::Tack för resan!!! Ber om ursäkt för de helt värdelösa bilderna...ska bättra mig!!
kanske ska önska mig en kamera nästa gång.

ha en underbar helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!