tisdag 30 mars 2010

Ny vecka, nya möjligheter, nygammalt skåp





Hello, ny vecka med nya möjligheter. Jag har inte hunnit med att påskpyssla något ännu. Nu tar jobbet och min familj det mesta av tiden..Lovar att visa lite pyssel om jag hinner fixa något. I brist på pyssel så visar jag mitt favo skåp. Ett skåp jag ärvt och givetvis målat vitt. Jag är överförtjust i alla fina detaljer, glaset i skåpdörrarna har små små bubblor i sig, nästan så man kan tro att det är riktigt gammalt..att skåpet har stått hos min farmor och farfar under många år gör ju inte saken sämre (egentligen är det ett lånat arv från min kära bror, då han egentligen ärvt skåpet) Men jag är glad för varje dag det får stå i mitt vardagsrum.. Tack bror! hoppas att skåpet kan inspirera er lite där ute..

kram från Lillastrandkulla

1 kommentar:

  1. Å, så vackert det var!!! Verkligen vrålfint :) Förstår att du är din bror evigt tacksam ;) Snäll bror förresten :)

    Har inte heller påskat till det ännu... men jag kan inte skylla på att jag inte har haft tid ;) jag ska gå ner i förrådet imorn och kolla vad jag har.

    *Kram*

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!