måndag 22 mars 2010

Samling


God morgon på er alla..här kommer en liten samling av fattigmanssilver och nysilver som jag har samlat på mig genom åren. Det sägs att det är en samling om man har fler än tre av en sak...då har jag ett par stycken samlingar...VAR SÅ SÄKER. Jag har alltid varit en samlare sen jag var liten.."till min kära mamma" sa jag: Mamma du måste ta emot alla saker som du får...så att jag kan få dem av dig sen...Gissa om hon skrattade gott då. Jag har aldrig tyckt det har varit viktigt med värdet i pengar på olika saker utan har mer brytt mig om jag tycker om saken ifråga eller inte. Jag kan iallfall konstatera att fattigmanssilver är något jag tycker om med andra ord..HA en underbar dag!!! här skiner solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!