fredag 6 augusti 2010

Fika

Man kunde tro att sommaren hade övergivit oss men icke sa Nicke!! här har solen skinit helt underbart hela dagen..jag passade på att duka till fika i trädgården. Titta på duken,,egentligen ett lakan som jag äntligen har införskaffat. Ibland ska man ha tur och springa på det man önskat sig länge!!! Jag fullkomligt älskar detta lakan med spets och monogram broderat i rött. Finare än så kan det inte bli...ELLER??





Här är en bild på mitt loppisfynd från i våras,, mitt fina kökskåp/tallrikshylla. Jag har inte hunnit med att måla det och fixa med nya knoppar men var sak har sin tid..Jag gillar det skarpt, även om det är lite slitet och kräver lite fix!!
Jag har också fyndat en hängare med en rolig grön "pippi" färg som oxå fick komma upp i köket.






Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla!

































2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken fin hylla du fyndat på loppis! Är det en överdel som du ställt på ett annat skåp eller var det en hel möbel? Superfin i alla fall!

    Kram
    Andisplock

    SvaraRadera
  2. Hej andisplock...roligt att se dig här igen...jag saknar dina inlägg..Det är en hel möbel men jag är inte så säker på att den hör ihop till max...men enligt Loppistanten så hörde de ihop..det är en jättefin möbel men kräver lite fix!!! det tar jag sen när jag orkar. Nu har jag ju börjat jobba o då ligger all fokus på det...kram,,,kram

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!