söndag 22 augusti 2010

Tiden tickar på

Sitter i soffan med rinnande näsa. En vecka på jobbet var vad min kropp tålde. Jag har haft feber hela helgen och halsont som nu börjar att gå över...nu är Alvedon min bästa vän. I lördags så gick vi upp tidigt för att bege oss till Rättvik. Vi stannade på två Loppisar på vägen och visst fyndade jag..bla en stor vit stor soppterrin...på gränsen till för mycket krusiduller på för min smak, men den var billig så den fick följa med hem. Ska visa den senare..fotot ville inte riktigt laddas upp. Allt var riktigt billigt på den ena Loppisen och då är det ju roligt att handla..Nu måste jag försöka att orka ta tag i min trädgård till nästa helg!! blommorna behöver omsorg och det måste rensas lite här och var. Innan vi började måla på vårt hus i våras så hade jag fönster som jag hängt upp på verandan för att få lite mer av en inglasad känsla och de måste upp igen innan de blir förstörda ute i regnet..Ja,ja snart blir jag väl pigg igen.. nu ska jag drömma vidare om att få mina golv på övervåningen målade..kan man önska sig det i födelsedagspresent!!??

ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!