onsdag 4 augusti 2010

Snart !!!

Hej på er alla...snart är det tid att börja jobba igen. Jag har varit ledig länge nu och det känns bra! Sommaren har ju varit underbar och är förhoppningvis inte slut ännu. Jag har fyndat ett och annat i sommar och det känns ju extra kul.
Jag har pysslat en hel del hemma oxå, rensning av skåp och garderober så klart och omflyttning av möbler förnöjer ju alltid. 



Jag har införskaffat ett flaskställ..stort och fint, i det har jag ställt lite gamla fina flaskor och så klart min hemgjorda saft...det var inte så billigt på den antikmässan som jag köpte det på men nu har det fått hedersplats på vedspisen.




 Jag fick ett ryck och tog in min stora urna från trädgården och fyllde den med plättar i luften..jag blev riktigt nöjd. Den är fint sliten och en gång i tiden så fanns det två likadana urnor efter min mormor och morfar....men den ena gick inte att rädda efter min fars framfart...!! den hamnade på sophögen.
I helgen har jag ett bröllop att se fram emot..Det ska bli roligt och säkert alldeles underbart.

Ha det gott önskar Lilla Strandkulla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!