lördag 6 november 2010

Ett ljus i mörkret

I dag tänker jag på alla mina nära och kära som inte finns kvar i livet. Tänder ljus och känner mig tacksam för mitt liv..ofta tar man allt för givet!! Ett nytt dof ljus från Perfect Home i doften kanel och apelsin brinner nu på min bricka i köket. Ljuset luktar riktigt gott...så köp på!! Perfekt Home har faktiskt en hel del fina saker som jag skulle kunna tänka mig!!
Jag har en kompis som säljer deras fina saker,,jättekul!!!
Har inte kunnat låta bli att julpynta lite hemma, så nu följer lite blandade bilder från mitt hem och om du tittar noga så ser du lite av kuddarna som jag köpte på HM home förra helgen..





I kväll blir det kransbinderi hos min kära vännina!! hennes hem är med i Lantlivs julspecial...titta på det så får ni garanterat julstämming!

Ha en trevlig dag önskar Lilla Strandkulla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu är jag äntligen här och ska svara på din fråga angående vårt golv som vi lagt in. Det var så att jag inte alls kom ihåg vad det hette. Så jag blev tvungen att kontakta butiken där vi köpt det... hihi. Minnet är väldigt kort!
    Golvet är ett Alloc-golv och det är lutad furu i plank, som vi använt. Det finns ett nr och det är (65) 5211. Men 5211 skulle räcka enligt försäljaren. Så nu kan du titta på det. När du tittar på deras hemsida så är bilden på golvet inte riktigt rättvis tycker jag. Det är mycket finare än så. Man måste se det "på riktigt".
    Hoppas att du håller till godo med mitt sena svar.
    Och du har ju också en jättefin blogg, och här har jag inte varit förut. Men nu ska jag lägga till dig hos Bloglovin, så jag kan se vad du gör...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Så fint och mysigt du har det! :)

    Kram
    Anki

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!