fredag 12 november 2010

Fredag

Äntligen fredag!! hoppas ni har en toppen kväll. Jag väntar på fläskfile och potatisgratäng, myser i soffan och hoppas på att vädret ska bli lite roligare i morgon. I huvet snurrar många ideer men får inte så mycket gjort. Jag är sugen på att måla ett bord men tiden är knapp. I helgen är det innebandy, tjejträff och hockey som gäller. Ideerna och målningen får vänta lite till.
Nu när det börjar bli kallt så blir längtan stor efter en kamin att elda i..(jag är en riktigt frysare). Vi har en vedspis i köket men den har aldrig fungerat nå bra.. jag har spanat lite på olika kaminer. Jag visar vilka favoriter jag har i nästa inlägg...drömmen är ju en kakelugn!!  men den kan jag glömma..för dyrt, för tungt och passar inte våra behov.. men drömma är alltid roligt.


Ha en trevlig kväll önskar Lilla Strandkulla!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Kul att du ville vara med i min tävling! Det gjorde ju att jag hittade till dig... Roligare är att du vann kuddean så skicka mig din emailadress så skickar jag kudden till dig snarast! Grattis! Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!