torsdag 25 november 2010

Trevligt!!

I dag har jag varit och samlat material för lite kransar. Har både tuja och granris. Hoppas att andan faller på under helgen så att det blir lite fler fina kransar inför jul. Har fått upp mina stjärnor och ljusstakar, det är sååå fint!! Tänker dock inte ta fram så mycket pynt i år. Det blir mest blommor och grejer från naturen. Önskar bara att jag hade en sån här fin kamin att elda i till jul också!! Jag håller tummarna!!

Ha en trevlig kväll!! önskar Lilla Strandkulla

1 kommentar:

  1. Halloj!
    Grattis till vinsten av den fina kudden!

    Jag håller oxå tummarna för att du får en sådan vacker kamin som kan värma dig.
    Jag har lånat J dator så nu kan jag kommentera!
    Önskar er en lugn, skön å stämningsfull första advent.
    Kramar
    J <3

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!