tisdag 27 april 2010

På önskelistan


bild från White sense

Dessa fina stolöverdrag står på min önskelista. Det är en lite längre modell men ser lite mer stilfulla ut tycker jag. Jag har stolsöverdrag på flera av mina stolar, snyggt och praktiskt bara att slänga i tvättmaskinen..ja absolut men vilket häst jobb och stryka dem sen..det var ingen som sa!!
Jag stryker mina med gammal hederlig stärkningsspray från mataffären, luktar super!! och blir jättefint..imorgon ska jag inviga mitt nyinköpta strykjärn som också stått länge på min önskelista.

Ha det önskar Lilla Strandkulla!

1 kommentar:

  1. Halloj där Åsa!
    Vad kul att jag hittade hit!!
    Jag LOVAR att länka till dig. Så fort jag sätter mig med det. Har rört till det lite för mig själv...hmmm får bli efter 8 maj.
    Vet du, jag kollar upp dynorna. Ser precis vad det är. Återkommer till dig.
    Kan tro att Magda kommer att fixa dunderfina bilder hos dig...
    Kram & gonatt,
    Eva

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!