onsdag 21 april 2010

Tiden


Hej på er alla!! hoppas ni mår bra trots att våren bara försvann. Här snöade det i morse. En bristvara för mig just nu är tid. Tid till att hinna med allt jag vill. Jag har blivit så inspirerad av hem/bilder som innehåller gustavinska möbler och detaljer, jag måste få tid till att göra om lite hemma...men först lite loppis så att jag kan fylla på mitt förråd lite...ha ha!! bilder visar en riktigt gammal släktbibel alla min släktingar som ägt bibeln tidigare står vackert uppskrivna med skrivstil. Jätte fin och rolig att ha!! Jag har fler biblar i min samling..får ni se en annan gång. Hoppas ni mår bra!!

ha en trvlig kväll önskar Lilla strandkulla

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Vilken fin bibel! Vad roligt att bli inspirerad, men lite stressigt oxå förstås för att man vill så mycket ;) Så känner jag i alla fall.
    Vet du, idag så tog jag en bibel på erikshjälpen, de är ju gratis, jag sa till tanten i kassan att jag var tvungen att läsa på lite, hon tittade på mig och log lite stelt, haha :)

    Kramis

    SvaraRadera

Hej lämnna gärna ett litet avtryck!!!